Jeanne's Weblog

Over mezelf en andere dieren

Helpdesk Coolblue

4 januari 2018

Een week geleden mailt Coolblue me dat ze mijn camera die ze op 12 december naar de reparateur zonden, déze week verwachten terug te krijgen. En dat ze hem dan zullen toesturen.
Daarna hoor ik niets meer.
Dús mail ik ze: “Hebben jullie enig idee wanneer ik mijn camera weer terug krijg? Ik mis ‘m.”

Per ommegaande deze reactie:
Beste Jeanne Doomen,
Beloofd is beloofd. Daar staan we voor bij Coolblue. Met alle Coolblue’ers werken we elke dag keihard om onze beloftes waar te maken.
Niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur
Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. En daar balen we ontzettend van. Door de drukte op onze klantenservice lukt het ons niet om binnen 1 uur te reageren. Je krijgt daarom niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur een reactie.
Sorry voor het ongemak.

[Update: mail van Coolblue:
“Bedankt voor je bericht. Wat naar dat je je camera nog niet terug hebt. De camera mist jou ook. Hij belde gisteren nog.
De reparatie begint wat lang te duren; indien wij geen spoedig, positief bericht krijgen van de reparatiedienst zullen we een andere oplossing voor je gaan bedenken.”
Ik moest erg lachen om ‘de camera mist jou ook, hij belde gisteren nog’ 😀 ]

[Nog een update: ze hebben idd een ‘andere oplossing’ bedacht en ik krijg een nieuwe!]

Categorie: Algemeen Door: Jeanne @ 15:31 7 Reacties |

Reacties

  1. oehoeboeroe zegt

    5 januari 2018 om 22:32

    hé, die update is goed nieuws! Fijn voor je.

  2. Jeanne zegt

    5 januari 2018 om 22:37

    Goed, hè? prima service!!!

  3. oehoeboeroe zegt

    5 januari 2018 om 22:52

    krijg je nu ook dat nieuwere model?

  4. Jeanne zegt

    5 januari 2018 om 22:53

    Geen idee of er een nieuwer model *is*

  5. oehoeboeroe zegt

    5 januari 2018 om 22:54

    ik dacht dat je overwoog dat te kopen omdat deze er juist niet meer was, maar dan zal ik wel abuis zijn!

  6. Jeanne zegt

    6 januari 2018 om 08:40

    Ik had de TZ70 en die krijg ik nu ook, wat ik bedoelde is dat ik niet weet of er een update van de TZ70 is. Ik had destijds ter vervanging de TZ80 besteld omdat ik een stapje hóger wou maar die begreep ik niet.

  7. oehoeboeroe zegt

    6 januari 2018 om 10:48

    dan is het handig dat je de TZ70 weer krijgt. Weet je in elk geval wat je kunt verwachten. Goed geregeld!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Recente reacties

  • Inge: “Ik maakte mij zorgen om je, zo vreemd al die maanden ‘stilte’ Gelukkig ben je er nog!”
  • Conny Bos-Bogaert: “Mooi om weer iets van je te lezen!”
  • Shabnam Theunissen: “Goed om te lezen dat het beter met je gaat.”
  • Jeanne: “Lieve reacties! ik ben er helaas nog niet ‘helemaal’ maar mag 2 dag p.w. naar Lexje. Die soms allerliefst is…”
  • afentoeloglezertje: “Je bent er weer! Fijn dat het beter gaat. Hoe gaat het met Lexje?”

Links

  • Begraafplaatsen
  • De Koude Kalkoen

Categorieën

  • Algemeen
  • Boeken
  • Dromen
  • Egels
  • Europa
  • Foto's Amerika
  • Katten
  • Kippen
  • Knagers
  • Nelly Miricioiu
  • PC
  • Radio
  • Tashi
  • TV, film en muziek
  • Winkel

Countdown Timer

  • Lex 5 jaar over 140 dagen

Zoeken naar:

Copyright © 2025 · gemaakt door Bronwasser Websites