Jeanne's Weblog

Over mezelf en andere dieren

Meneer of mevrouw

15 januari 2007

Het is bijna half negen en de telefoon gaat.
De man van mijn dromen! denk ik positief.
Die eindelijk heeft ontdekt dat ik ook de vrouw van *zijn* dromen ben.

Ik neem op.
Achtergrond van call center.
Dan "met Corine van (onverstaanbaar) in Gouda – kan ik spreken met meneer of mevrouw Doomen".
Ik: "Die is hier niet."
Zij: "Dan bel ik een andere keer wel weer."
Ik: "Dat zou ik niet doen" en ik leg neer.

Een minuut later weer de telefoon.
Ik neem op en leg meteen weer neer.

En moet denken aan de zelfingenomen kwallerige hufter die ik een tijdje geleden aan de telefoon had die me iets wou verkopen en die ik toen ´nee, dank u´ niet hielp tenslotte neerlegde met "ik ga nu ophangen, dag".
Waarna hij terugbelde met een érg vals "ik wou óók nog even dág zeggen".

Tuig, bij die call centers.

Categorie: Algemeen Door: Jeanne @ 20:34 4 Reacties |

Reacties

  1. Renesmurf zegt

    15 januari 2007 om 22:27

    toch maar een scheidrechterfluitje naast de telefoon leggen, dan leren ze het wel af.

  2. Karin zegt

    15 januari 2007 om 22:46

    Fluitje is ook leuk. Een ‘heeft u heel even?’en dan de mute knop indrukken (als je die tenminste hebt) en dan gewoon de telefoon vergeten.
    Het is voor die mensen ook maar hun werk, maar zouden ze niet gewoon iets anders kunnen gaan doen? Ik zit bij een groep en daar is pas een nieuw iemand bij gekomen. Haar introductie ‘Ik werk bij een call centre en dat vind ik toch zo ontzettend leuk, mag de hele tijd lekker aan de telefoon kleppen en ik krijg er nog voor betaald ook’.
    En toen viel het stil en heel bewust keken wij elkaar maar niet aan…..

  3. Jeanne zegt

    16 januari 2007 om 05:58

    Nadat die jongeman zo ontzettend agressief *terug* belde durf ik niet meer al te grof te zijn – bang dat er nog een keer gebeld wordt en ik word afgebekt.

    Daarom durf ik ‘fluitje’ ook niet.

    Wel een mooi verhaal trouwens, over de nieuwe aanwinst voor jullie groep 🙂

  4. Hippo zegt

    16 januari 2007 om 20:21

    http://www.infofilter.nl en vooral heel zorgvuldig met je nummer omgaan, weet aan welk bedrijf je het weggeeft en geef daar altijd aan dat die gegevens niet doorgegeven mogen worden. En bij elke telemarketeer die belt, alleen maar roepen dat je verwijderd wilt worden uit het bestand en niet meer gebeld wilt worden.

    Gelukkig zijn niet alle callcenters telemarketingnesten, dit even ter nuancering.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Recente reacties

  • Inge: “Ik maakte mij zorgen om je, zo vreemd al die maanden ‘stilte’ Gelukkig ben je er nog!”
  • Conny Bos-Bogaert: “Mooi om weer iets van je te lezen!”
  • Shabnam Theunissen: “Goed om te lezen dat het beter met je gaat.”
  • Jeanne: “Lieve reacties! ik ben er helaas nog niet ‘helemaal’ maar mag 2 dag p.w. naar Lexje. Die soms allerliefst is…”
  • afentoeloglezertje: “Je bent er weer! Fijn dat het beter gaat. Hoe gaat het met Lexje?”

Links

  • Begraafplaatsen
  • De Koude Kalkoen

Categorieën

  • Algemeen
  • Boeken
  • Dromen
  • Egels
  • Europa
  • Foto's Amerika
  • Katten
  • Kippen
  • Knagers
  • Nelly Miricioiu
  • PC
  • Radio
  • Tashi
  • TV, film en muziek
  • Winkel

Countdown Timer

  • Lex 5 jaar over 144 dagen

Zoeken naar:

Copyright © 2025 · gemaakt door Bronwasser Websites