Jeanne's Weblog

Over mezelf en andere dieren

Klant

2 april 2008

Klant bestelt zondag een bedeltje van 95 cent.
Op de site én in de bevestigingsmail staat dat ik na ontvangst van het geld “binnen twee werkdagen” zal posten.
Vandaag komt het geld binnen en mail ik dat ik het morgen in de bus zal doen.

Klant mailt: “Kan het ook nog vandaag? Want ik het vrijdag nodig… Ik hoop dat het nog lukt.”
*Bijna* race ik naar de brievenbus maar dan toch nét niet.
En mail ik erg klantontvriendelijk: “Nee, helaas. Dat zal niet lukken.”

Nu nog die knoop uit mijn maag zien te krijgen omdat ik zelfs bij een bedeltje van 95 cent het liefst superservice zou leveren. En tegelijk ook *niet*.

Wat het zo ingewikkeld maakt.

Categorie: Winkel Door: Jeanne @ 13:42 1 Reactie |

Reacties

  1. Hippo zegt

    2 april 2008 om 20:36

    Mja, dat had klant dan misschien even eerder moeten vragen, dan had z/hij misschien wel een kans gehad…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Recente reacties

  • afentoeloglezertje: “Je bent er weer! Fijn dat het beter gaat. Hoe gaat het met Lexje?”
  • Jolanda: “Fijn dat je weer iets van je laat lezen. 🥰”
  • oehoeboeroe: “wat fijn dat je er weer even bent! En dat de scherpste randjes ervan af zijn.”
  • Jasmin: “Fijn om weer iets van je te lezen.”
  • oehoeboeroe: “ach ja, 19 november, dat is waar. Gefeliciteerd.Ik hoop inderdaad ook dat we weer eens iets van je kunnen lezen.…”

Links

  • Begraafplaatsen
  • De Koude Kalkoen

Categorieën

  • Algemeen
  • Boeken
  • Dromen
  • Egels
  • Europa
  • Foto's Amerika
  • Katten
  • Kippen
  • Knagers
  • Nelly Miricioiu
  • PC
  • Radio
  • Tashi
  • TV, film en muziek
  • Winkel

Countdown Timer

  • Lex 5 jaar over 153 dagen

Zoeken naar:

Copyright © 2025 · gemaakt door Bronwasser Websites