Jeanne's Weblog

Over mezelf en andere dieren

Stap zoveel ivm xs4all

23 december 2008

Beste Jeanne,

Helaas kan ik momenteel uw lijn niet doormeten, omdat de lijn uit de lucht ligt. Wanneer we dit kunnen doen, dan kan ik u hoogstwaarschijnlijk de oorzaak melden. Dit is overigens iets dat niet door een monteur bij u op lokatie kan verhelpen. Waarschijnlijk is het snelheidsprofiel te hoog. Vandaar dat ik u vriendelijk wil verzoeken ons telefonisch te contacteren, zodat we een goede analyse kunnen maken. Excuses voor het ongemak zo ver.

Met vriendelijke groet,

“Ik snap er niets meer van! Toen ik de eerste keer belde zei Marco dat hij niet kón doormeten. Daarna kon soms iemand het wel en dan weer niet en dan moest ik resetten en 1x (vrijdag) leidde dat tot een aansluiting die het de volgende ochtend al niet meer deed.
Nu moet ik bellen omdat ze alleen bij doormeten weten wat er aan de hand is!
Waarom weten ze dat dan niet allang? En wat als ik nu weer een hufter als Marco krijg die zegt dat ik maar geen draden moet zoek maken??? (zie m’n dossier)

De laatste keren dat ik klaagde (of iemand námens mij) was steeds de reactie: als *dit* (kabeltje omzetten, resetten, wat dan ook) niet tot resultaat lijkt, sturen we een monteur.

nu is er een afspraak gemaakt voor a.s. maandag een monteur en zeg jij: zinloos.

Eerlijk gezegd heb ik er intussen schoon genoeg van.
Ik wil een aansluiting die het doet en als jullie dat niet voor elkaar krijgen wil ik van jullie af.

Mijn voorstel: bel *mij*.
Morgenochtend =woensdagochtend.
Want ik ga niet weer in de wacht hangen voor de zoveelste helpdeskmedewerker die weer op NUL begint.

Ik reken op je telefoontje.
tot morgenochtend,
Jeanne

Categorie: Algemeen Door: Jeanne @ 21:53 1 Reactie |

Reacties

  1. Eline zegt

    23 december 2008 om 23:39

    vol interesse de xs4all postjes gelezen. Ik ben blij voor je dat je multikabel nog niet opgezegd hebt. En inderdaad, je snelheid kan te hoog staan afgesteld voor de afstand die het signaal moet afleggen en dan klapt het er ook steeds uit. Wel raar dat hij nu tot drie keer toe een teken van leven heeft gegeven en dan na een dag internet eruit knalt. Denk dat de fout bij KPN ligt. Wat zegt u? Oh, Xs4all is van KPN. Sterkte ermee en fijne rustige kerstdagen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Recente reacties

  • Inge: “Ik maakte mij zorgen om je, zo vreemd al die maanden ‘stilte’ Gelukkig ben je er nog!”
  • Conny Bos-Bogaert: “Mooi om weer iets van je te lezen!”
  • Shabnam Theunissen: “Goed om te lezen dat het beter met je gaat.”
  • Jeanne: “Lieve reacties! ik ben er helaas nog niet ‘helemaal’ maar mag 2 dag p.w. naar Lexje. Die soms allerliefst is…”
  • afentoeloglezertje: “Je bent er weer! Fijn dat het beter gaat. Hoe gaat het met Lexje?”

Links

  • Begraafplaatsen
  • De Koude Kalkoen

Categorieën

  • Algemeen
  • Boeken
  • Dromen
  • Egels
  • Europa
  • Foto's Amerika
  • Katten
  • Kippen
  • Knagers
  • Nelly Miricioiu
  • PC
  • Radio
  • Tashi
  • TV, film en muziek
  • Winkel

Countdown Timer

  • Lex 5 jaar over 145 dagen

Zoeken naar:

Copyright © 2025 · gemaakt door Bronwasser Websites